My time in the USA!

Het is bijna zover!

Hallo allemaal!

Nog 5 dagen en dan begint mijn onvergetelijke avontuur! In de afgelopen weken heb ik alles kunnen regelen. Drie weken geleden heb ik mijn vliegtijden ontvangen! Ik vlieg op maandag 3 augustus om 07:15, we hebben een tussenstop in Londen van 3 uur en daarna vliegen we door naar NY! Ik vlieg met nog 3 andere Nederlandse meiden, die ik heb leren kennen in de afgelopen weken. We hebben samen de stoelen gereserveerd in het vliegtuig en zullen elkaar zien op Schiphol! Ik en de andere drie meiden zullen niet dicht bij elkaar gaan wonen tijdens onze au pair tijd, want we zitten verspreid door Amerika heen in verschillende staten.

Het was zaterdag 4 juli en ik zou met Milou gaan shoppen, maar omdat het zo warm was gingen we toch maar lekker zwemmen in Duitsland bij Bedburghau. De heledag hebben we genoten van het zonnetje! Tot op het laatste moment was er nog niks anders gelopen zoals gepland. Milou en ik zouden nog even een klein hapje gaan eten en dan naar mijn huis gaan om lekker te gaan BBQ'en. Milou bestelde een frietsate en ik alleen een mexicano omdat ik niet vol wilde zitten voor de BBQ. (Had ik achteraf toch maar wat meer gegeten..) We reden richting huis en zag al veel auto's staan, maar niks er achter gezocht dat er iets zou zijn. We liepen de oprit op en zag de punten van een tent staan, maar nog steeds leek het gewoon normaal.. Totdat ik de poort open maakte en iedereen zag staan, de muziek ging aan en iedereen keek naar mij! Een grote supriseparty! We hebben de hele avond genoten met al mijn vrienden en familie. Bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken, want het was een feest om nooit te vergeten! En natuurlijk gaan alle credits naar mij lieve mam die dit al vanaf Februari aan het regelen was!!

Ik heb ook nog genoten van een heerlijke vakantie met de vriendinnen en in deze laatste twee weken ben ik wel 5 keer uiteten geweest, wat wel raar was, want een aantal van diegene waarmee ik was zie ik nu niet meer. Het is een dubbel gevoel voor mij en het komt zo dichtbij! Ik vind het heel raar en jammer dat ik iedereen moet gaan missen, maar ik kan niet wachten om dat vliegtuig in te stappen! Na lange voorbereiding ben ik er helemaal klaar voor en spring ik met beide benen dit grote avontuur in!

Gelukkig heb ik ook mijn gezin in Durham nog veel gesproken! De kinderen en ouders zijn zo enthousiast en het meisje vraagt steeds hoelang het nog gaat duren. We kunnen allemaal niet meer wachten haha!

De eerste week zal ik in NY zijn en vrijdags vlieg ik om 15:05PM naar Durham om mijn gezin te gaan ontmoeten. Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk weer een berichtje te posten met leuke foto's!

Liefs van mij!

Reacties

Reacties

Guus Hermens

Leuke Blog, nogmaals heel veel succes. Je gaat het maken daar. Je hebt de goede instelling. Gr Guus

Renate

Ja, het komt nu echt steeds dichterbij. Gelukkig zijn er heel veel manieren om met elkaar in contact te blijven: FB, Skype, Messenger, etc. Veel succes met de laatste dingen regelen en nog ff van thuis te genieten.

Dikke zoen vanuit het Apeldoornse.

Jort, Larse & Bianca

Heel veel succes en plezier Olyne! Maak er n prachtige tijd van, om nooit meer te vergeten! Wij gaan je volgen, groetjes!

Yvonne de Burger

Lieve Olyne,

Inderdaad het was een feest om nooit meer te vergeten. Wat was het moeilijk om dat geheim te houden. De wereld ???? is gelukkig klein door Skype, WhatsApp en alle andere mogelijkheden om contact te hebben. Oh wat ga ik jou missen maar ik ben ook heel trots op je zoals je wel weet dat je dit gaat doen. Nu nog samen lekker genieten. Vrijdag samen uit eten en een gezellig weekend hebben.
Hele dikke kuzzzz liefs mam.

Gayane en familie

Wij zijn trots op jou.
Wij zullen jou heel erg missen. Wij zijn blij dat je niet alleen hoef te vliegen, maar met meiden die je kent. Maak je geen zorgen over je moeder , want wij zijn bij haar. Nogmaals veel SUCCES en veel plezier in Amerika.
Kusjes XXXXX

Tonnie V Duijnhoven

Ja eindelijk gaat het gebeuren waar je zo enthousiast over was , heel dubbel zoals je schrijf maar positief sta je erin ik wens je heel veel succes en ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen .
Jou te kennen je gaat er voor dat weet ik zeker de kwaliteit heb je in huis .
Lieve groeten Tonnie

Casi

Lieve Olyne, deze week nam je afscheid van 'De Bonte Koe'... de tijd van loslaten breekt aan. het voelt echt vreemd, de gedachten dat je nu echt een jaar niet meer grijpbaar bent. Gelukkig hebben we dit blog en zullen jou en jouw ontdekkingstochten blijven volgen. Namens alle collega's, kinderen en ouders: goede vlucht en aankomst in de US. Geniet van alles dat komen gaat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active